Güncelleme Tarihi: 21 Eylül 2022

Gösterim: 526

“Maaş, ek ders, kesenek, taşınır, mal ve hizmet alımları ile yapım işleri, ödeme süreçleri” Konulu Hizmet İçi Eğitimi Düzenlendi

Daire Başkanlığımız Eğitim ve Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü tarafından Üniversitemiz bünyesinde görev yapan personellere yönelik 19 Eylül 2022 tarihinde Üniversitemiz Prof. Dr. Fuat SEZGİN Konferans Salonunda Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Şube Müdürü Erol SEZDİ’nin katılımıyla " Maaş, ek ders, kesenek, taşınır, mal ve hizmet alımları ile yapım işleri, ödeme süreçleri”” konusunda yüz yüze hizmet içi eğitim düzenlenmiştir.

Akademik ve idari personellerin maaş hesaplamalarına ilişkin mevzuat hükümleri, ek ders hesaplama işlemlerinde dikkat edilmesi gereken noktalar, yolluk süreçleri ile taşınır işlemlerine yönelik açıklamalar yapılmıştır.

Soru cevap şeklinde Birimlerin yaşadığı problemlere ilişkin çözümsel yaklaşımlarla eğitim devam etmiş ve Şube Müdürü Erol SEZDİ katılımcılara teşekkür ederek eğitimi sonlandırmıştır.


Fotoğraflar